Wednesday, December 30, 2009

Tahun 2009

nak ckp bahasa melayu ke english?

melayu rojak ah..baru ada identiti skit.

hurrmmm

aku tak ingat sangat apa yang indah sangat 2009..

setahu aku aku byk bersosial dan lebih matang dari 2008.

hahah puji diri sendiri..

pastu aku banyak lepak kat ukm

tahun ni jugak aku dapat tau kawan-kawan aku amat sayangi aku

dan aku akan pertahankan pertalian itu hinggalah tahun-tahun yang akan dataaaaaannngggg.

insyallah~ amin.

kalau pasal movie lak...paling best AVATAR ngan ZOMBIELAND

SILA TENGOK SEBELUM 2010

SKANG GAK!



3 comments:

  1. boleh tahan pendek gak la...~ huermm....

    ReplyDelete
  2. asalkan paham sudaaa..aku takde reader yg tetap cam hang..haaaa

    ReplyDelete
  3. eh2...ke situ lak..xpela..identiti sndiri..adess..~

    ReplyDelete